Istoric

Inform Media este prezentă în România din 2001.

Iată care au fost principalele etape prin care a trecut Inform Media în România:

 

– 2001

La Oradea se achiziţionează două publicaţii regionale:
Bihari Napló (tiraj 12.000)
Jurnal bihorean (tiraj 8.000)
Iniţierea restructurării firmelor din România

– 2002

Mai – Lansare servicii internet dial-up în mai multe judeţe – 1000 parteneri
Octombrie – La Miskolc se deschide Call Center-ul România
Se finalizează transformarea cotidianelor de la Oradea
La Oradea se rearanjează birourile şi se reînnoieşte complet baza tehnică

– 2003

17 Aprilie – în Timişoara se înfiinţează cotidianul Jurnal bănăţean. (abonaţi la sfârşitul anului 2003: 1600)
Cotidianul Jurnal bănăţean are 20 de jurnalişti în colectivul redacţional
Începerea construcţiei tipografiei din Timişoara
Pornirea revistei săptămânale gratuite Pont şi în Timişoara
Octombrie – achiziţionarea cotidianului Timpul din Reşiţa
Cotidianul Timpul are 13 jurnalişti în colectivul redacţional
Se planifică achiziţionarea altor cotidiane şi publicaţii săptămânale

– 2004

Iunie – Se achiziţionează cotidianul Cuvântul Liber din Deva
Cotidianul Cuvântul Liber are 14 jurnalişti în colectivul redacţional
Iulie – Se achiziţionează cotidianul în limba maghiară Szatmári Friss Újság din Satu Mare
Iulie – Toate cotidianele IM România încep să fie tipărite color la tipografia din Timişoara
Octombrie – Se deschide un Service Center la Oradea
Noiembrie – Începe amenajarea unei noi redacţii la Deva
Noiembrie – Se inaugurează noul sediu Inform Media Oradea
Se planifică achiziţionarea altor cotidiane şi săptămânale

– 2005

Sunt înfiinţate două publicaţii gratuite – Timiş Expres si Arad Expres
Este achiziţionat cel mai mare cotidian regional din vestul României – Adevărul de Arad

Scopul companiei este să se dezvolte în aşa fel încât activitatea sa să permită o relaţie mai bună cu angajaţii, cu partenerii de afaceri, dar şi cu mediul în care îşi desfăşoară activitatea.

– 2006

Se achiziţionează Publi Tim – cel mai mare săptămânal de anunţuri de mică şi mare publicitate din vestul ţării.

– 2010

Se achiziţionează Agenda – cel mai mare săptămânal de informaţii generale şi divertisment din vestul ţării.

– 2014

Rebranding: totul se schimbă în denumirea Russmedia.

– 2017

Divizia print este preluată de către Media Development Management Kft., și devine Inform Media Press.

Comunicare, transparenţă

Ne desfăşurăm activitatea în birouri mari, mai exact în spaţii largi, fără pereţi si uşi închise, iar astfel credem noi că putem facilita comunicarea între departamente. Angajaţii au acces şi sunt încurajaţi să folosească reţeaua internă de telefonie şi mai nou intranetul. Revista internă Împreună este de asemena menită sa reflecte activitatea şi succesele departementelor din IM, dar şi a angajaţilor în parte. IM dă dovadă de transparenţă şi faţă de exterior. Toţi cei prezenţi pot vedea prin pereţii de sticlă cine şi ce fel de şedinţe face.

 

Activitate eficientă

Angajaţii beneficiază de telefoane mobile, şefii de departamente precum şi asistenţii sunt dotaţi cu laptopuri şi toată lumea are acces la internet. Activitatea noastră înseamnă să ne orientăm către client. Pentru noi clientul este viitorul sau potenţialul cititor, abonat etc. Pentru o eficienţă maximă facem uz de know how străin, ne folosim de experienţa colegilor din Ungaria, iar folosirea sinergiilor a devenit un lucru extrem de important.