Bihari Napló

Avantajele distribuţiei proprii sunt să putem să facem în aşa fel încât la prima oră cotidianul nostru, Bihari Napló, să fie în mâna cititorului (atât la chioşcurile de ziare, cât şi la abonaţi în cutiile poştale).

În judeţul Bihor avem peste 150 distribuitori care pornesc dis de dimineaţă să poată distribui ziarele în cutiile poştale a abonaţilor. Avem o reţea bine dezvoltată atât în Oradea, cât şi în judeţul Bihor, în judeţ avem mai mulţi transportatori pe fiecare rută, care duc cotidienele în localităţile unde avem abonaţi.

Distribuitorii sunt foarte importanţi pentru noi, deoarece ei sunt cei care păstrează legătura între abonat şi ziar, respectiv cei care înmulţesc tabăra abonaţilor, mai mult decât atât, ei aduc şi  abonamente noi. În afară de ei, avem încă un ajutor, care este departamentul de call center, unde colegii şi ei la rândul lor ne ajută să creştem numărul de abonaţi atât la ziarul tipărit cât şi la cel digital.

Pe lângă toate acestea funcţionează şi un webshop, unde se pot face online atât abonamente tipărite cât şi digitale. Avantajul abonamentelor online este de a fi la curent cu ştirile, fiecare cititor, la prima oră a nopţii.

Rugăm fiecare cititor să se adreseze cu încredere cu orice problemă, reclamaţie, propunere etc. prin telefon, e-mail sau personal.

Şef servicii difuzare:

Rais W. István

Telefon: 0720–400–364

e-mail: istvan.rais@informmedia.ro


Responsabil difuzare:

Csordás Carmen

Telefon: 0724–255–495

e-mail: carmen.csordas@informmedia.ro


Informaţii şi reclamaţii distribuţie

Telefon fix: 0259/418–933

Plata abonamente online:

https://aboshop.biharinaplo.ro/